Ceny dopravy objednaných zásilek

Platba převodem nebo kartou:

PPL - Parcelshop - výdejní místo        79
PPL - kurýr na adresu                        119
Balíkovna - výdejní místo                    89
Česká pošta - na adresu                   125
Česká pošta - na poštu                     110
WE|DO - výdejní místo                         95

Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte zálohovou fakturu a variabilní symbol platby, který Vás bude následně identifikovat. Částku prosím převeďte na náš účet číslo 615069063/0300 vedený u ČSOB nebo platbu uhraďte poštovní poukázkou.

Platba dobírkou při doručení (+39Kč):

PPL - Parcelshop - výdejní místo       118
PPL - kurýr na adresu                         158
Česká pošta - na adresu                    164
Česká pošta - na poštu                      149
WE|DO - výdejní místo                        134

Speciální příplatky na balení při zasílání velkých rámů:

Do velikosti 40x60 centimetrů                           40 Kč
od velikosti 50x70 do 70x100 centimetrů        50 Kč

Příplatky se nezobrazují na dokladu potvrzující přijetí objednávky. Budou přiúčtovány na daňovém dokladu.


Důležité informace o možnostech zasílání skleněných rámů a kliprámů. (dále jen rámů)

Při přepravě velkých rámů si vyhrazujeme právo změny způsobu a ceny dopravy, protože:

Rámy jsou křehké zboží, velmi choulostivé  na posílání poštou nebo přepravními službami. Vždy pečlivě zvažujeme, zda k vám posílaný rám bude doručen nepoškozený. Zvláště kliprám je choulostivý neboť nemá rám, který by ho zpevnil a proto dochází k ohybu, při kterém sklo může snadno prasknout. Maximální rozměr dodávaných rámů ať typizovaných nebo na míru, je 70 x100 cm. Větší rámy nedodáváme.

Přeprava malých rámů na fotografie do velikosti  30 x 40 cm je možné uskutečnit Českou poštou nebo spediční službou PPL  jako balík. Limitem je hmotnost balíku a možnost bezpečného zabalení. Cena dopravy bude účtována tak jako u běžné zásilky.

Přeprava velkých rámů od velikosti 40x50 do 70x100 cm je řešena zvlášť s každým zákazníkem  tak,  aby bylo možné balením zabránit rozbití během přepravy. Proto vás budeme kontaktovat, abychom doporučili ten nejlevnější a nejbezpečnější druh dopravy.
Rámy  od rozměru  40x50 cm  až  70x100 cm doporučujeme přepravovat po více kusech. Zaslání jednoho kusu velkého rámu se sklem bez poškození je téměř nemožné.

Velké  rámy jsou přepravovány  většinou  na EUR paletě. Vy převezmete objednané kliprámy  a dopravce si paletu ponechá. Pokud si přejete paletu ponechat, je potřeba toto oznámit při objednávání dopravy. Cena jedné palety je 250,- Kč s DPH.
Cena přepravy bude stanovena dle místa dodání , hmotnosti  a  rozměru zásilky.

Při osobním odběru rámů není žádné omezení přepravovaných kusů a rozměrů.


Kdy a jak dostanu svoji zásilku

Pokud jste již obdrželi mail oznamující odeslání zásilky, byla předána vámi vybranému dopravci:

Balíkovna  - zásilka přes síť Balíkovna na 5000 výdejních míst, včetně poboček České pošty.
Možno použít pro zásilky do 15kg a rozměru 50x50x70cm. Touto službou lze zaslat rám maximálního rozměru 40x50 cm. Zásilka je předána dopravci a následující den, nejdéle do dvou pracovních dnů bude na vybrané Balíkovně. V momentě kdy je zásilky připravená k výdeji obdržíte kód. Tento kód vám zajistí expresní výdej balíku a vyzvednout jej může kdokoliv komu kód předáte.

Česká pošta - balík do ruky - zásilka je předána dopravci a následující den, nejdéle do dvou pracovních dnů by mělo být zboží u vás. Pokud ho nedostanete, zeptejte se na své poště, balík by tam měl být. Někdy se stává, že pokud Vás doručovatel nezastihne doma, nedostane se do správné schránky oznámení o uložení zásilky na Vaší poště a balík se po 7 dnech vrací zpět jako nevyzvednutý. Při doručování Vám ještě Česká pošta zašle SMS s oznámením, že Vám balík vezou.

Česká pošta - balík na poštu - zásilka je předána dopravci a následující den, nejdéle do dvou pracovních dnů by mělo být na Poště kterou jste si zvolili. O tomto vás bude pošta informovat formou SMS. Na Vaší poště bude balík uložen 7 dní. Pokud jej nevyzvednete vrací se zpět jako nevyzvednutý.

PPL - dopravní služba - zásilka je pečlivě zabalena a předána přepravní službě. Zásilka by měla být doručena následující den. O doručování zásilky vás bude kontaktovat řidič PPL telefonicky.  Jestliže se Vám nechce čekat na příjezd řidiče, můžete si zásilku nechat uložit na jednom z výdejních míst PPL Partner a tam si ji vyzvednout.

WEIDO - zásilku si můžete vyzvednout na pobočce WEIDO/DPDpoint, WEIDO partner. Zásilka vám bude vydána na unikátní heslo, které obdržíte v SMS zprávě o uložení. Zásilku vám může vyzvednout i někdo jiný, než komu je adresována. Stačí mu sdělit heslo potřebné k vydání.

Osobní odběr  -  Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit v hotovosti při převzetí v sídle společnosti na adrese: Tradag spol. s r.o. - Textilní 3411/5, Ústí nad Labem 400 01, GPS: 50.657945,14.003735 . Zboží bude uloženo jeden týden od potvrzení o připravení k výdeji. Po této době je objednávka automaticky zrušena. Výdejní doba je pondělí až pátek od 8:00 do 11:00 hod a od 12:00 do 14:00 hod. Podrobnosti lze domluvit na telefonu: 475 211 379 nebo 602 280 718. Tento způsob odběru je zdarma - platíte pouze cenu zboží. Platba v CZK, nelze platit kartou.

Doporučení pro převzetí zásilky od přepravní služby - zboží od řidiče řádně při převzetí překontrolujte. Jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem Pošty či PPL.. Nenechte se odbýt tím že řidič nemá čas. Převzetím zásilky, které vyjadřujete podpisem, veškerá odpovědnost přechází na vás! Proto nikdy nepodepisujte přepravci přepravní list před řádnou vizuální kontrolou zásilky.  Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. V případě poškození zboží dopravou je tento záznam nutný! Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

Jak budete platit za dodanou zásilku záleží na vámi zvoleném způsobu:
Dobírka -  vyčkejte na doručení zásilky. Úhradu provedete při převzetí zboží přepravci v hotovosti (nelze platit platební kartou).
Platební karta - vaši platbu jsme obdrželi od banky. Již nic neplaťte a vyčkejte na doručení zboží.
Převodem - po úhradě zálohové faktury vyčkejte na doručení zboží.
Hotovost - Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit v hotovosti při převzetí v sídle společnosti.